پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:58 - 1401/12/16

عکس| رامبد جوان و شهاب حسینی در کنار برادر شهید عجمیان

کارگر آنلاین | رامبد جوان و شهاب حسینی برای رضایت گرفتن برای قاتلین شهید روح‌الله عجمیان از شهدای اخیر مدافع امنیت کرج به منزل این شهید رفته و با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند.

عکس | حضور رامبد جوان و شهاب حسینی در منزل شهید عجمیان برای گرفتن رضایت

 

وقتی ماجرای رضایت گرفتن را شنیدیم با خانواده عجمیان تماس گرفتیم تا برایمان از این دیدار بگویند. پدر شهید که در یک خانه بسیار کوچک و محقر در اطراف کمالشهر کرج زندگی می‌کند و مستأجر است (گزارش فارس را از خانه و کاشانه شهید عجمیان اینجا بخوانید) می‌گوید: وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند برای گرفتن رضایت به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. دو برادر دیگر روح الله میزبان آنها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آنها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند. 

این پدر شهید می‌گوید: اگر چه من آنها را ندیدم، اما اعلام می‌کنم به هیچ عنوان حاضر به رضایت دادن نیستم. آن هم نه به خاطر مظلومیت پسرم و خون بناحق ریخته شده‌اش ـ که اگر تنها این موضوع بود شاید حاضر به مجازات کسی نبودم؛ اما آنچه این جماعت کردند براندازی نظام اسلامی و مبارزه با دین اسلام بود. آنها جامعه را به ناامنی کشیدند تا اسلام از بین برود و من ابداً تحمل این کار را ندارم و قطعا رضایت نخواهم داد.

 

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین